Skip to content
https://6472600.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/6472600/ett%20ar%20av%20marknadssnack-2.png

Marknadssnack för dig som arbetar med digital marknadsföring

En mötesplats där passion möter praktik, där vi marknadsförare samlas för att inspireras och dela kunskap. Skriv upp dig på listan så får du ett mail inför varje ny omgång.

Vi på KIMM vill skapa en gemenskap för dig som har olika roller inom marknadsföring, oavsett om du är specialist eller generalist. Vi förstår att ditt arbete kräver flexibilitet och en ständig vilja att lära sig nya saker, och det är just det vi vill fokusera på. Så varför inte ansluta till vårt nätverk och delta i vår digitala fika? Här kan du diskutera, dela erfarenheter och få nya perspektiv på de utmaningar du möter varje dag.

Vad kan du förvänta dig:

- Inspiration: Lyssna till spännande diskussioner om aktuella ämnen inom marknadsföring.

- Nätverkande: Möt likasinnade kollegor och bygg upp din professionella gemenskap.

- Lärande: Få konkreta lösningar och idéer för att möta dina utmaningar.

Vi diskuterar ämnen som:

- Effektiv marknadsföring i ett snabbrörligt digitalt landskap.

- Att balansera proaktivt och reaktivt arbete inom små marknadsteam.

- Strategier för att hantera tids- och kompetensbrist.

- Kreativitet och glädje under press, hur behåller du din inspiration?


Våra digitala möten äger rum i teams och du får ett mail inför varje ny träff. Vi ses några gånger om året.

Vad väntar du på?
Anmäl dig här och nu – Inga avgifter, inget tvång, bara gemenskap och inspiration. (Och du, var med när du kan och vill.)

Välkommen till Marknadssnack!

 

Speakers

Mira Thimmayya
Är en kreativ marknadsstrateg och föreläsare som brinner för att hjälpa modiga företag och personer skapa starka varumärken genom smarta strategier och content som får folk att känna. Hon har också startat Brandfixers, Sveriges första Personal Branding byrå. Mira är även konsult hos Wise som digital Marknadsstrateg.
Marie Thorslund
Head of Brand Engagement på Wise, med ett särskilt fokus på att bygga varumärken som känns och gör skillnad. Marie har över 25 års erfarenhet av marknadsföring, kommunikation och ledarskap, och brinner för att skapa mening och engagemang i det nya arbetslivet. Hon driver frågor om framtidens arbetsliv och hur vi bygger broar mellan det mänskliga och det affärsstrategiska.