Så byggde Beijer Bygg starka och framgångsrika egna kanaler!
Kicka igång 2023 med årets modigaste och mest prisade Inhouse team! Med avsaknaden av medier riktade till deras målgrupp fick Beijer Bygg idén om att starta sina helt egna kanaler i form av podcast, bok och en egen YouTube kanal.
Idag har Beijer Byggmaterial AB en helt egen röst i ”Bygga åt idioter”, podcasten där hantverkarna själva får berätta sina historier. De har även YouTube kanalen ”Dom kallar oss hantverkare” där de hyllar alla hantverkare.
I höstas klättrade podcasten in på plats två på Spotifys topplista och idag har deras kanaler totalt över 4 miljoner lyssnare/tittare per kanal och år!
I vårt webinar möter ni Elisabet Heinrich som är marknads– och kommunikationschef på Beijer Byggmaterial AB. Hon delar med sig av sin framgångsresa, om hur teamet lyckats med att skapa två helt unika kanaler genom att involvera, engagera och hylla sin egen målgrupp; professionella hantverkare.
När?
14 februari kl. 8:30-9.15
Talare
.png?width=684&height=1024&name=MicrosoftTeams-image%20(24).png)
Elisabet Heinrich
