Skip to content
https://get.wise.se/hubfs/MicrosoftTeams-image%20(25).png

Så byggde Beijer Bygg starka och framgångsrika egna kanaler!

På årets första webinar får ni inspireras av Elisabet och teamets inspirerande och modiga resa. Du får veta hur resan gick till och får tips på hur du själv kan gå tillväga för att skapa starka egna kanaler.
Webinar

Kicka igång 2023 med årets modigaste och mest prisade Inhouse team! Med avsaknaden av medier riktade till deras målgrupp fick Beijer Bygg idén om att starta sina helt egna kanaler i form av podcast, bok och en egen YouTube kanal. 

Idag har Beijer Byggmaterial AB en helt egen röst i ”Bygga åt idioter”, podcasten där hantverkarna själva får berätta sina historier. De har även YouTube kanalen ”Dom kallar oss hantverkare” där de hyllar alla hantverkare.
I höstas klättrade podcasten in på plats två på Spotifys topplista och idag har deras kanaler totalt över 4 miljoner lyssnare/tittare per kanal och år!

I vårt webinar möter ni  Elisabet Heinrich som är marknads– och kommunikationschef på Beijer Byggmaterial AB.  Hon delar med sig av sin framgångsresa, om hur teamet lyckats med att skapa två helt unika kanaler genom att involvera, engagera och hylla sin egen målgrupp; professionella hantverkare.

När? 

14 februari kl. 8:30-9.15

 

Talare

Elisabet Heinrich
Head of Marketing and Communication, Beijer Bygg
Elisabeth har lång erfarenhet som marknadschef inom en rad olika branscher. Hon är en networker by heart och har byggt både marknad- och säljteam. Hon brinner för försäljning, varumärke och konceptutveckling.
Marie Thorslund
Affärsområdeschef
Jag är en passionerad ledare, coach, entreprenör och möjliggörare som brinner för att hjälpa människor att utvecklas och att hitta sitt drömjobb!Har över 25 års erfarenhet av ledande roller inom marknadsföring, varumärkesutveckling och kommunikation inom b la detaljhandeln och resebranschen.